Site Loader

VIII Jornades de presentació d’estudis del Parc Natural de Cap de Creus

Data: dijous 23 de febrer

Hora: de 9:00 a 14:00 hores

Lloc: Centre Cultural les Escoles, La Selva de Mar

Inscripció

Al Parc Natural de Cap de Creus s’hi realitzen nombrosos treballs que permeten augmentar el coneixement del territori i donen eines als propietaris de finques agrícoles i ramaderes per a la millora de la seva gestió. Alguns d’aquests treballs són encarregats per l’administració, altres són realitzats per universitats i entitats amb fons econòmics provinents de diversos organismes, i n’hi ha que són treballs d’estudiants universitaris.
Amb aquesta jornada es vol facilitar el contacte entre el sector productiu local i el sector científic i de recerca que milloren el coneixement del primer espai protegit marítim-terrestre de Catalunya, alhora que es fa partícip a tota la societat dels resultats d’aquests treballs.

A l’esdeveniment hi intervindrà la Dra. Neus Nualart, investigadora de l’Institut Botànic de Barcelona amb la xerrada: LIFE medCLIFFS: balanç del primer any del projecte a les 11:35 hores.

Programa complet:

 

VISITA EL PAPILIONARI

D’abril a juny els grups escolars poden visitar gratuïtament el papilionari acompanyats dels nostres investigadors.

Escriu-nos a infoibb@ibb.csic.es

Catàleg de tipus nomenclaturals

Esdeveniments

Formem part de:

Xarxa de Museus de Ciències Naturals de Catalunya