Tutories

  • Álvarez, M. En curs. Pràctiques acadèmiques extracurriculars. Grau en Biologia, Facultat de Biologia, Universitat de Barcelona. Tutora: S. Garcia.
  • Diaz, G. En curs. Pràctiques acadèmiques extracurriculars. Grau en Ciències Ambientals, Facultat de Biologia, Universitat de Barcelona. Tutor: G. Talavera.
  • Fanning, J. En curs. Pràctiques acadèmiques extracurriculars. Grau en Biologia, Facultat de Biologia, Universitat de Barcelona. Tutora: N. Nualart.
  • Janiczek, A. En curs. Pràctiques del programa Erasmus +. University of Wrocław. Tutor: G. Talavera.
  • López-Mañas, R. 2022. Programa JAE-Intro (CSIC). Universitat Autònoma de Barcelona. Tutor: G. Talavera.
  • Lombardi, A. 2021-2022. Pràctiques del programa Erasmus +. Università degli studi dell’Insubria. Tutor: G. Talavera.
  • Marrugat, M. 2021-2022. Pràctiques acadèmiques extracurriculars. Grau en Biologia, Facultat de Biologia, Universitat de Barcelona. Tutor: G. Talavera.
  • Wright, R. 2021-2022. Pràctiques del programa Erasmus +. Ruprecht-Karls-Universität Heidelberg. Tutor: G. Talavera.
  • Ayuso, L.A. 2021. Pràctiques acadèmiques extracurriculars. Universidad de Salamanca. Tutora: N. Nualart.
  • Baakagiani, L. 2021. Hybridization studies in Cyclamen using AFLP markers. Pràctiques del programa Erasmus. Aristotle University of Thessaloniki, Grècia. (9 mesos).
  • Berger, J. 2021. Pràctiques del programa Erasmus+. Philipps – Universität Marburg. Tutor: G. Talavera.
  • Dalmacija, T. 2021. Pràctiques del programa Erasmus +. University of Primorska. Tutors: M. Balant, D. Vitales.
  • Erdoğan, İ. 2021.Pràctiques del programa Erasmus +. Altınbaş University. tutors: M. Balant, D. Vitales.
  • López, L. 2021. Pràctiques acadèmiques curriculars del grau de Biologia. Universitat de Girona. Tutora: N. Garcia-Jacas.
  • Mestre, I. 2021. Pràctiques acadèmiques curriculars externes. Facultat de Biociències, Universitat Autònoma de Barcelona. Tutores: M. Galbany-Casals, N. Garcia-Jacas.
  • Pérez, H. 2021. Pràctiques del programa Erasmus +. Université de Toulouse III. Tutora: T. Garnatje.
  • Puig, M. 2021. Estudis de modelització de nitxol ecologic en Staehelina dubia. Pràctiques d’Empresa. Universitat de Girona. Tutora: R. Vilatersana.
  • Coelho, J. 2020. Pràctiques acadèmiques curriculars externes del Màster oficial en Història de la Ciència: Ciència, Història i Societat. Centre d’Història de la Ciència, Universitat Autònoma de Barcelona. Tutores: N. Ibáñez & N. Nualart.
  • Crofton, A. 2020. Pràctiques acadèmiques curriculars externes del Màster oficial en Història de la Ciència: Ciència, Història i Societat. Centre d’Història de la Ciència, Universitat Autònoma de Barcelona. Tutores: S. Garcia & N. Nualart.
  • Macías, Y. 2020. Pràctiques acadèmiques curriculars externes del Grau en Biologia Ambiental. Facultat de Biociències, Universitat Autònoma de Barcelona. Tutors: D. Vitales & S. Garcia.
  • González, M.S.. 2020. Trabajos en la colección Salvador del IBB. Programa JAE Intro (Introducción a la Investigación para estudiantes). Facultat de Biociències, Universitat Autònoma de Barcelona. Tutores: N. Ibáñez & N. Nualart.
  • Crofton, C. 2019. Practiques acadèmiques curriculars externes del Màster oficial en Història de la Ciència: Ciència, Història i Societat. Centre d’Història de la Ciència, Universitat Autònoma de Barcelona. Tutores: S. Garcia, N. Nualart & N. Montes-Moreno.
  • Busquets, E. 2019. Introducció a la família de les Asteraceae. Pràctiques acadèmiques curriculars externes. Facultat de Biociències, Universitat Autònoma de Barcelona. Tutores: N. Garcia-Jacas & R. Pérez-Olbiol.
  • Hradecká, I. 2019. Pràctiques del programa Erasmus+. Grau de la Univerzita Jana Evangelisty Purkyne v Usti Nad Labem, República Checa. Tutors: S. Garcia & D. Vitales.
  • Mestre, E. 2019. Revisión del género Amaranthus en el herbario BC. Pràctiques acadèmiques curriculars externes. Facultat de Biociències, Universitat Autònoma de Barcelona. Tutora: N. Nualart.
  • Orriols, M. 2019. Primera aproximació etnobotànica al Berguedà. Treball d’investigació. Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació, Universitat de Barcelona. Tutores: A. Gras & J. Vallès.
  • Vanek, M. 2019. Pràctiques del programa Erasmus+. Grau de la Univerzita Jana Evangelisty Purkyne v Usti Nad Labem, República Checa. Tutors: S. Garcia & D. Vitales.
  • Barankova, S. 2018. Participació a la base de dades Sex-Chrom database. Grau de la Mendel University (Brno, Republica Checa) – Faculty of AgriSciences en el marc del programa Erasmus+. Tutora: S. Garcia.
  • Bermúdez, C. 2018. Pràctiques en empresa. Universitat de Girona. Tutora: N. Garcia-Jacas.
  • Fernández, P. 2018. Pràctiques extracurriculars del grau de Biologia. Universitat de Barcelona. Tutors: S. Garcia & D. Vitales.
  • Gers, A. 2018. Grau de la Nigde Omer Halisdemir University (Nigde, Turkey) – Agricultural Genetic Engineering Faculty en el marc del programa Erasmus+. Tutors: S. Garcia & D. Vitales.
  • Gordo, F. 2018. Aprenentatge de tècniques filogeogràfiques en el gènere Phonus. Universitat Autònoma de Barcelona. Tutora: R. Vilatersana.
  • Guitó, A. 2018. Pràctiques externes del grau de Biologia. Universitat Autònoma de Barcelona. Tutors: S. Garcia & D. Vitales.
  • Ilga, K. 2018. Grau de la Nigde Omer Halisdemir University (Nigde, Turkey) – Agricultural Genetic Engineering Faculty en el marc del programa Erasmus+. Tutors: S. Garcia & D. Vitales.
  • Pérez, I. 2018. Pràctiques externes del grau de Biologia. Universidad de Salamanca. Tutors: T. Garnatje & D. Vitales.
  • Ramírez, A. 2018. Reflexiones historiográficas en torno al Herbario Salvador. Pràctiques externes del Màster Oficial en Història de la Ciència: Ciència, Història i Societat (UAB-UB-UPF). Tutora: N. Ibáñez.
  • Sanchis, N. 2018. Pràctiques externes del Màster Oficial en Oceanografia i Gestió del Medi Marí. Universitat de Barcelona. Tutors: R. Martin & D. Vitales.
  • Sultana, N. 2018. Participació en la base de dades Sex-Chrom database. Grau de la Nigde Omer Halisdemir University (Nigde, Turkey) – Agricultural Genetic Engineering Faculty en el marc del programa Erasmus+. Tutors: S. Garcia & D. Vitales.
  • Tamang, P. 2018. Experimental study of the hybridization of Cheirolophus crassifolius. Treball de Recerca de Batxillerat. INS de Badalona. Tutors: T. Garnatje & D. Vitales.
  • Herruzo, M. 2017. Pràctiques acadèmiques externes de Grau. Tutora: T. Garnatje.
  • Jaffrennou, O. 2017. Study of the evolutionary biology of plants. ISARA-Lyon, Enginyeria Agrònoma. ISARA-Lyon. Tutora: T. Garnatje.
  • Malinska, H. 2017. Pràctiques acadèmiques en centres d’investigació (Postdoctoral). Erasmus+. Tutora: S. Garcia.
  • Pascual, J.P. 2017. Pràctiques acadèmiques externes de Grau. Tutores: S. Garcia & M. Galbany.
  • Pfund, J. 2017. Study of the evolutionary biology of plants. ISARA-Lyon, Enginyeria Agrònoma. ISARA-Lyon. Tutor: D. Vitales.
  • Zurlo, V. 2017. Pràctiques acadèmiques en centres d’investigació (Postgraus). Erasmus +. Tutora: S. Garcia.
  • Farelo, P. 2016. First data on alien flora of the Montjuic Mountain (Barcelona). Pràctiques acadèmiques externes curriculars. Grau de Biologia Ambiental. Universitat Autònoma de Barcelona. Tutors: J. López-Pujol & N. Ibáñez.
  • Navarro, M. 2016. Formació de tècnic de laboratori. Programa per a la promoció de l’Ocupació Jove i la implantació de la Garantia Juvenil. Tutora: R. Vilatersana.
  • Peralba, L. 2016. Relacions entre la variabilitat genètica i el contingut d’arbutina en poblacions ibèriques de boixerola (Arctostaphylos uva-ursi (L.) Spreng.). Treball de Recerca de Batxillerat. Institut Ramon Muntaner. Tutors: J. Vallès & T. Garnatje.
  • Pyak, E. 2016. Radiaciones alpinas de tipo insular en Asia. Los casos de Saussurea y Jurinea en el Himalaya y el Tian Shan. Tutor: A. Susanna