Facebook Twitter Instagram Youtube

Formació d’investigadors

Tesis doctorals . Treballs de màster . Estades
Tesis doctorals

• Gavioli, L. En curs. Estudis sobre dos herbaris històrics de l’Institut Botànic de Barcelona, fonts de coneixement per a diversos aspectes de la flora catalana. Facultat de Biologia, Universitat de Barcelona. Directors: N. Ibáñez, J. López-Pujol. Tutor: J. Vallès.
  • Herrando, S. En curs. Seqüenciació de nova generació en l’estudi de les radiacions alpines: els gèneres Saussurea i Jurinea. Facultat de Biociències. Universitat Autònoma de barcelona. Directors: M. Galbany-Casals, N. Garcia-Jacas, A. Susanna.
  • Marín, J. En curs. Etnografia i flora d’un àmbit periurbà. Estudi etnobotànic del parc agrari del Baix Llobregat. Facultat de Biologia, Universitat de Barcelona. Directors: T. Garnatje, J. Vallès.
  • Massó, S. En curs. Estudis de diversitat genètica i filogeogràfics en espècies endèmiques en el Mediterrani. Facultat de Biologia. Universitat de Barcelona. Directors: J. López-Pujol, R. Vilatersana.
  • Rigat, M. En curs. Estudis etnobotànics a la comarca del Ripollès (Pirineus). Facultat de Farmàcia. Universitat de Barcelona. Directors: T. Garnatje, J. Vallès.
  • Carnicero, P. 2017. Evolució, biogeografia i sistemàtica del gènere Cymbalaria (Plantaginaceae). Facultat de Biociències. Universitat Autònoma de Barcelona. Directors: L. Sáez, M. Galbany-Casals, N. Garcia-Jacas.
  • García-Aloy, S. 2017. Biogeografia i evolució de campanulàcies i geraniàcies en biomes àrids i mediterranis d’Àfrica. Facultat de Biociències, Universitat Autònoma de Barcelona. Directors: J.J. Aldasoro, M.L. Alarcón, C. Roquet.
  • Nualart, N. 2017. Els herbaris, fonts per al coneixement de la flora. Aplicacions en conservació i taxonomia. Facultat de Biologia, Universitat de Barcelona. Directors: N. Ibáñez, I. Soriano.
  • Mas de Xaxars, G. 2016. Especiació en plantes de muntanya: una aproximació biosistemàtica als papers de la hibridació i l’aïllament geogràfic.. Facultat de Biologia, Universitat de Barcelona. Directors: T. Garnatje, J. Vallès.
  • Mairal, M. 2015. Macroevolución y microevolución en sistemas insulares: el patrón Rand Flora en el género Canarina. Departamento de Biología y Geología, Física y Química Inorgánica y Analítica, Universidad Rey Juan Carlos. Directors: I. Sanmartín, M.L. Alarcón, J.J. Aldasoro.
  • Vitales, D. 2015. Biología reproductiva, genética de poblaciones y citogenética molecular del género Cheirolophus (Asteraceae, Cardueae) en archipiélagos macaronésicos. Facultat de Biologia, Universitat de Barcelona. Directors: T. Garnatje, J. Vallès, J. Pellicer.
  • Barres, L. 2013. Estudios filogenéticos y filogeográficos en el Mediterráneo. Dos ejemplos de disyunciones Mediterráneo-Africanas: las Cardueae y el género Euphorbia. Facultat de Biologia, Universitat de Barcelona. Directors: M. Galbany-Casals, R. Vilatersana.
  • Boršic, I. 2013. Phylogeography of Centaurea (Compositae) in the circum-Adriatic region. Facultat de Ciències, Universitat de Zagreb (Croàcia). Directors: T. Nikoli, N. Garcia-Jacas.
  • Hilpold, A. 2012. Evolution of the Centaurea Acrolophus subgroup. Facultat de Farmàcia, Universitat de Barcelona. Directors: R. Vilatersana, N. Garcia-Jacas.
  • Sánchez-Jiménez, I. 2012. Estudio biosistemático y evolutivo del género Echinops L. (Asteraceae; Cardueae): primeras investigaciones en evo-devo de la sincefalia. Facultat de Biologia, Universitat de Barcelona. Directors: T. Garnatje, O. Hidalgo.
  • Sanz, M. 2012. Estudios filogenéticos y filogeográficos en el género Artemisia (Anthemideae, Compositae). Facultat de Farmàcia, Universitat de Barcelona. Directors: J. Vallès, R. Vilatersana.
  • Montes-Moreno, N. 2011. Sistemàtica i Filogènia dels gèneres Phagnalon Cass. i Aliella Qaiser & Lack (Asteraceae, Gnaphalieae). Facultat de Farmàcia, Universitat de Barcelona. Directors: C. Benedí, L. Sáez, N. Garcia-Jacas.